به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا:

شاخص کل بورس در معاملات صبح امروز با بیش از ۲۶ هزار واحد افت به عدد یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحدی رسید.

این در حالی است که این ریزش در آغاز معاملات تا ۲۷ هزار واحد نیز رفته بود و در ادامه، وضعیت بازار بورس تا حدودی بهبود یافت.

با این وجود شاخص کل هم وزن نیز ریزشی بیش از ۲ هزار واحد را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که فشار فروش در بازار بورس بسیار بالاست.

با این وجود از آنجایی که نرخ دلار در روزهای گذشته روندی نزولی گرفته است، پیش بینی می‌شود که به زودی نقدینگی جدیدی به بازار وارد شود، که در این صورت می‌توان به رشد بورس امیدوار بود.

اما در این میان باید به این نکته نیز اشاره کرد که بازارهای مسکن و خودرو همچنان التهاب دارند و مردم به دلیل شناخت و اعتماد، اقبال بیشتری به آنها نشان می‌دهند.

بنابراین، سرمایه‌های خاترج شده از بازار ارز، این روزها به یکی از چند بازار سوداگری و یا بازار سرمایه وارد خواهد شد که باید دید کدام یک موفق به جذب سرمایه می‌شوند.

بازار بورس امروز نیز در پی افزایش عرضه‌های روز گذشته با ریزش همراه شد و کانال یک و نیم میلیونی را از دست داد.شاخص کل بورس در معاملات صبح

همچنین به گزارش اقتصاد آنلاین:

در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۲۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶هزار و ۱۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۹۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و «وشهر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه‌ صنعتی‌ ملی‌ ۳۸۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وآیند»، «وسپهر» و «خودرو» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۶۵۰میلیارد تومان (۷۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۴۰۰میلیارد تومان (۳۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف کاشی‌ سعدی‌ (کسعدی) به ۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

سپنتا ارائه دهنده راهکار های دیجیتال مارکتینگ