نسل جدید صفحه نمایش OLED از سامسونگ

نمایشگر سامسونگ صفحه OLED خود را در اواخر این هفته منتشر کرد که دارای یک بستر پلاستیکی است. علاوه بر این، این شرکت همچنین ادعا کرد که پانل OLED پلاستیکی UL Certified بود که قادر به مقابله و زنده ماندن در مقابل زمین خوردن است. صفحه نمایش نشانه‌ای از آسیب را نشان نمی‌دهد، به طوری که این یک مزیت عمده و یک لحظه افتخار برای این شرکت است. برای اطمینان بیشتر این کمپانی که صفحه نمایش OLED آن سرسخت است، نمایشگر سامسونگ یک ویدیو جدید ارائه کرده است. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه یک صفحه‌ی لاستیکی چکش می‌خورد. بیایید کمی جزئیات بیشتری را بررسی کنیم.

پنل OLED سامسونگ با تحمل ضربه بالا

پنل پلاستیک OLED قطعاً شگفت انگیز است با توجه به اینکه از آزمون چکشی جان سالم به در برد. این ویدیو همچنین اثبات اینکه پانل OLED با یک پنجره پلاستیکی قوی است. احتمالاً در آینده‌ای نزدیک، پانل‌های پنجره پلاستیکی به طور طبیعی بر پایه ماهیت قوی خود قضاوت خواهند شد.


برای بهره بردن از خدمات نظارت تصویری شرکت داده پردازی سپنتا به بخش خدمات مراجعه نمایید.


علی رغم اینکه کمپانی سامسونگ نسل جدید نمایشگر صفحه پلاستیکی OLED را رونمایی کرده است، باید این مسئله را خاطرنشان شوم که به‌غیراز این غول کره‌ای شرکت‌های دیگر صاحب تکنولوژی نیز در حال فعالیت هستند. کمپانی‌هایی مانند LG و Motorola قبلاً آزمایشاتی مبنی بر مقاومت پنل های نمایش انجام داده‌اند. به‌هرحال پنل های پلاستیکی در مقابل شیشه‌ای کماکان مشکلات خاص خود را دارند. به طور مثال صفحه‌های OLED پلاستیکی در مقابل خراش نسبت به شیشه آسیب آسیب پذیر تر هستند، حتی می‌توان گفت دوام بیشتر، کارایی کمتری برای این نسل از صفحه‌ها به ارمغان آورده است.
احتمالاً تکنولوژی جدید سامسونگ در کمپانی‌های انعطاف پذیر مورد استفاده قرار گیرد اما نکته حائز اهمیت کیفیت و کارایی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.