روز جهانی دوربین های نظارتی تعیین شد

تونی پورتر عضو عالی رتبه دولتی انگلستان اعلام کرد ۲۰ ژوئن اولین روز جهانی دوربین های نظارتی است.

هدف از این روز بالا بردن آگاهی عمومی در زمینه ارائه و بهره برداری از دوربین های نظارتی و بهره بردن از یک گفتگوی عمومی است تا سیاست مداران و ارائه دهندگان خدمات نظارتی بدانند که چه شیوه های نظارتی برای اجتماع قابل قبول است.

تونی پورتر با این کار قصد دارد مراکز کنترل دوربین های نظارتی را تشویق کند تا مردم بتوانند از این مراکز بازدید کنند و ببینند که این سیستم ها چگونه کار میکنند؟

همچنین اپراتور های نظارتی گزارشی از تعداد دوربین ها و نحوه طراحی آنها و توصیفاتی در مورد سیستم ها ارائه خواهند داد.

همچنین قرار است یک نمایشگاه بین المللی در IFSEC در لندن برگزار شود که در آن تولید کنندگان با استاندارد های جدید برای امنیت بیشتر سیستم ها و تنظیمات پیش فرض و نحوه جلوگیری از حملات سایبری به سیستم های نظارت تصویری آشنا شوند.

به گفته ی این مقام عالی رتبه : انگلستان گاهی به عنوان پر خطر ترین کشور سیاره نامیده می شود  و  او میخواهد دلیل استفاده از دوربین ها و نحوه استفاده از آنها را مورد بررسی قرار دهد. همچنین گفته است: دوربین ها برای حفظ امنیت مردم استفاده می شوند اما ممکن است این تکنولوژی منجر به نقض آزادی های مدنی شود. حقوق مدنی یک استراتژی کلیدی دوربین های نظارت ملی است و من میخواهم روشن کنم که چرا و چگونه از دوربین ها استفاده می شود؟

سپنتا ، ارائه دهنده راهکارهای حفاظت تصویر و تجهیزات شبکه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.