گوگل Pixel3 و XL3

گوگل Pixel3 و XL3، همان گونه که از ظواهر امر پیداست با مدل‌های قبلی، pixel 2 فعلی و pixel ۲ XL، کاملاً متفاوت می‌باشد. گوگل طی ماه سپتامبر ۲۰۱۷، با کمک تیم سخت افزاری گوشی HTC خود کمی متحول شد و از آن زمان تا کنون همچنان به فعالیت ادامه داده است. چشم انداز گوشی‌های هوشمند نیز پیشرفت کرده، زیرا اپل استانداردها و قراردادهای مربوط به قیمت و طراحی با آیفون X را نیز کمی تغییر داده است.
در چنین محیطی پویا، گوگل نسل بعدی تلفن هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد، هنگامی که تلاش دارد جای خود را در میان نخبگان گوشی‌های هوشمند باز کند. پیکسل فعلی یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند با قدرت دوربین بالا، عملکردی عالی و نرم افزار اندروید بوده و از ویژگی‌های منحصر به فرد آن، قابلیت به روز رسانی و اسکنر امنیتی است. سیستم جدید Android Poperating این شرکت دارای ویژگی‌های جدیدی است که نمی‌توان در هیچ آیفونی یافت.

البته با پیکسل ۳، گوگل می‌خواهد از اشتباهات مرتبط با Pixel2 XL اجتناب کند، چرا که از مشکلات و نقایص مرتبط با صفحه نمایش OLED پرده برداشت. این اشتباهات منجر به توجه بسیار کمی از جانب رسانه‌ها شد و برخی از بررسی‌های مثبت اولیه انجام گردیدند. این همچنین توجه ویژه‌ای به سیاست‌های گارانتی گوگل داشت که در نهایت گسترش یافتند. توجه داشته باشید که صفحه نمایش OLED آیفون ایکس دارای سیستم ایمنی نیست. در مورد تغییرات طراحی شده در Pixel 3 صحبت‌های بسیاری شد. ما جزییات اصلی و اخبار روز را در مورد گوگل Pixel3 و XL در زیر آورده‌ایم و همچنان به طور مرتب اطلاعات را به روز رسانی می‌کنیم.

آیا Pixel3 به زودی در اکتبر ۲۰۱۸  به بازار خواهد بود؟

گوگل پیکسل اصلی، یکی از اعضای از خانواده خود یعنی ایکس آل را در ۴ اکتبر ۲۰۱۶ معرفی کرد. پیکسل ایکس آل ۲ و پیکسل ۲ دقیقاً یک سال بعد به بازار عرضه شدند. ما معتقدیم که این شرکت وفادار باقی خواهد ماند و گوشی بعدی را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد.

اولین گوشی با اندروید P

نسخه بعدی سیستم عامل اندروید گوگل OS همه چیز در مورد نوار ناوبری و ژست‌های حرکتی بوده و طبیعی است که گوگل آن را به عنوان مدل پرچم دار خود برای اولین بار روانه بازار کند. گوگل در حال حاضر دو نسخه بتا اندروید P را نشان داد و ما نمی‌دانیم P در حال حاضر نماد چیست و باید تا کنفرانس I / O در ماه می منتظر بمانیم. از آنجا که آیفون X دارای یک نوار ناوبری مبتنی بر ژست های حرکتی جدید است، مدیران گوگل می گویند که بیش از یک سال بر روی رابط کاربری جدید خود کار می‌کنند و می‌خواهند تعداد دکمه‌های فیزیکی در گوشی‌های اندروید را کاهش دهند.

گوگل می تواند Pixel3 را به ثمر برساند؟

گوگل می تواند Pixel3 را به ثمر برساند؟

این مدل نیاز به یک مثلث کوچک دارد. ما قبلاً می‌دانستیم که Android P گوشی‌هایی را پشتیبانی می‌کند و همان طور که قبلاً ذکر شد، فکر می‌کنیم که گوگل اندروید P را بر روی پیکسل ۳ معرفی خواهد کرد. به همین ترتیب، خبرها در مورد یک پیکسل ۳ به طور کامل قابل اعتماد هستند. اما در حالی که گوگل ممکن است انکار کند که دنبال روی هر شرکت دیگری با ناوبری مبتنی بر ژست حرکتی می‌باشد، توجیه پذیر نیست که اپل طرح اصلی را در جریان تولید قرار داده، هر چند Essential Phone اولین مدلی بود که آن ویژگی را داشت.

این گوشی می تواند شارژ بی سیم داشته باشد

پس از انتشار دومین بتا اندروید P، توسعه دهندگان XDA مدارکی را در کد سیستم عامل پیدا کردند که حاکی از شارژ بی سیم هستند. این شایعه همچنین توسط یکی دیگر از گمانه زنی‌ها مطرح شده که پیکسل جدید ممکن است دارای قاب پشتی شیشه‌ای باشد (که ایده آل برای شارژ بی سیم در مقایسه با بدنه‌های فلزی است (. گوگل قبلاً تلفن‌های شارژ بی سیم دیگری ساخته است (مثل Google Nexus 6 و Google Nexus 5، اما در ۲۰۱۵ با راه اندازی Nexus 5X و Nexus 6P متوقف شد). با این حال، با توجه به قابلیت شارژ بی سیم آیفون ۸ و آیفون X، شاید این قابلیت را دوباره به ارمغان بیاورد.

پیکسل XL3 ممکن است دو دوربین جلو و صفحه نمایش جدید داشته باشد

علاوه بر ناچ، پیکسل XL3 دارای نمایشگری تمام صفحه با حاشیه‌ی باریک و همراه با بریدگی بالای نمایشگر و دو دوربین جلو است. هر چند پیکسل ۳، هیچ یک از این چیزها را ندارد.
سایت خبری آلمانی WinFuture، که یک رکورد بسیار قابل اعتماد در مورد خبرهای فناوری دارد، همچنین گزارش داد که گوگل با سازنده تایوانی Foxconn (همان شرکتی که اپل را تولید می‌کند) برای ساخت “سخت افزار نمایش جدید” همکاری خواهد کرد.

توسعه دهندگان XDA

با این ممکن است همه فکر کنند که بسیار شبیه به پیکسل ۲ باشد، ولی پیکسل ۳ خیلی متفاوت از آن خواهد بود. تصاویر یک گوشی با بلندگو در پایین قاب، یک دوربین عقب و صفحه شیشه‌ای پشتی را نشان می‌دهند.

گوشی اکسپریا ۲۰۱۸ از گوشی های Pixel برتر خواهد بود!

سایت فناوری لایف گزارش داد که گوگل سه تلفن جدید پیکسل در سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد کرد. این سه نسخه می‌توانند شامل نسخه های فوق العاده تری باشند و احتمالاً قصد دارند با آیفون X ۹۹۹ دلاری و مدل‌های استاندارد و XL رقابت کنند. به عنوان یک یادآوری، پیکسل ۲ ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۶۴۹ دلار و Pixel 2 XL با قیمت ۸۴۹ دلار (۷۹۹ پوند یا AU 1، ۳۹۹ دلار) شروع می‌شود. به گفته یوون بلاس، بر اساس یک منبع قابل اعتماد، گوگل Pixel3 و Pixel3 XL را به همراه نسل بعدی Pixel Buds و یک ساعت مچی Pixel عرضه می‌کند. اگر حرف او درست باشد، ما به دنبال دو و نه سه گوشی Pixel3 XL هستیم و ممکن است از اپل ۲۰۱۸ پیشی بگیرند.

آیا  گوشی Pixel فوق العاده ارزان است؟

طبق گفته Economic Times، گوگل گفته است که یک گوشی پیکسل ارزان قیمت برای بازارهای نوظهور در حال توسعه است که می‌تواند در تابستان امسال به بازار عرضه شود. معلوم نیست که آیا Google بودجه این مدل را به ایالات متحده می‌آورد یا خیر، زیرا زمان بندی با پیکسل معمول در اول اکتبر هماهنگ نیست. اما چنین گوشی مطمئناً رقیبی جدی برای iPhone SE 2 بوده که ما می‌توانیم در ماه سپتامبر از اپل ببینیم.

1 نظر
  1. احمد نیک اعتصام می گوید

    بی صبرانه منتظر رونمایی این محصول هستم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.