دوربین بولت چیست و چه مزایایی دارد؟

آیا به دنبال بهترین دوربین مداربسته هستید و نمی توانید یک دوربین مناسب را برای خرید پیدا کنید؟ با ما همراه شوید تا در رابطه با یکی از بهترین دوربین های مدار بسته با شما بیشتر صحبت کنیم. استفاده از دوربین مدار بسته باعث می شود تا شما بتوانید امنیت و شادی را به محل زندگی خود آورده و از خانواده و ملک خود محافظت کنید.
یکی از بهترین دوربین های مدار بسته ای که توانسته است این روزها بازار را به دست بگیرد، دوربین بولت است که به شما کیفیت و امنیت را خاطرنشان می گردد. اصلاح بولت (bullet) از کلمه انگلیسی به نام گلوله گرفته شده است و به دلیل شکل ظاهری دوربین می باشد. این دوربین اغلب با بدنه استوانه ای و عموما فلزی طراحی می شود تا بتواند مقاومت در برابر بلایای انسانی و طبیعی را افزایش دهد و به دلیل ضدآب بودنشان جزو دسته پرکاربردترین ها قرار می گیرند. جهت خرید دوربین بولت با ما در ادامه باشید تا از خریدی که می خواهید انجام دهید، اطمینان کامل حاصل کنید.

مزایای استفاده از دوربین بولت

اگر بخواهیم به یکی از بارزترین مزایای استفاده از دوربین بولت اشاره کنیم، باید بگوییم که ضدآب بودن آن باعث شده تا در تمامی نقاط (حتی زیر دریاها) قابل استفاده باشد. اگر می خواهید دوربین مداربسته شما روی دیوار و محلی بدون سرپوش قرار بگیرد، حتما از دوربین بولت استفاده کنید. زیرا شرایط سخت آب و هوایی ماننده باران، برف، تگرگ و… روی کیفیت تصویربرداری آن تاثیر نمی گذارد. از دیگر مزایای اصلی این محصول می توان به برد بالای آن اشاره کرد که با تشخیص حالت شب و روز شما می توانید تصویر باکیفیت تا برد 30 متر را مشاهده کنید.

خرید دوربین بولت Bullet

ویژگی های دوربین بولت

از جمله ویژگی های خیلی مهم دوربن مداربسته بولت، می توان به دید در شب، لنز دوربین و کیفیت تصویر اشاره کرد. این ویژگی های اصلی دوربین مداربسته است که هنگام خرید باید این نکته را مورد توجه قرار دهید.

دید در شب دوربین بولت: قابلیت دید در شب در دوربین مداربسته باعث می شود تا شما بتوانید به سادگی شب و روز را تشخیص داده و متوجه آن شوید. وجود این قابلیت در دوربین مداربسته بولت این امکان را ایجاد می کند که بتوان در شب و در تاریکی مطلق نیز تصاویر مداربسته را ثبت کرد. این قابلیت توسط LEDهای مادون قرمز که در کنار لنز دوربین قرار داده شده است، فرآهم می شود.

علاوه بر این، در سال های اخیر تکنولوژی پیشرفته تری با نام مادون قرمز EXIR به دوربین های مداربسته بولت اضافه شده که قدرت آن چندین برابر IR است. کیفیت تصاویر گرفته شده با مادون قرمز EXIR نسبت به مادون قرمز IR بسیار بالاتر می باشد.


بیشتر بخوانید: انواع دوربین مدار بسته


لنز دوربین مداربسته بولت: لنز دوربین بولت از نظر نوع سه دسته ثابت، وریفکال و موتورایز است که شما هنگام خرید باید دقت کنید که برای چه محلی و چه نوع کاری می خواهید. به طور مثال اگر برای یک ملک بزرگ دوربین مداربسته بولت نصب کردید، باید از لنز وریفوکال استفاده نمایید؛ زیرا این لنز دارای زاویه دید متغیر است و امکان زوم و بزرگنمایی در آن وجود دارد.

کیفیت تصویر دوربین بولت: دوربین مداربسته بولت در کیفیت تصویرهای متفاوتی تولید می گردد. از کیفیت تصویر 1 مگاپیکسل گرفته تا 12 مگاپیکسل در دوربین های بولت موجود است. از دوربین بولت برای کاربری های با حساسیت متوسط همانند مقابل درب ساختمان، سوله ها، درب مغازه و از دوربین های 2 الی 4 مگاپیکسلی بولت برای مناطق حساس مانند مقابل درب طلافروشی، کارخانجات نظامی و دوربین های 4 تا 8 مگاپیکسلی را برای نظارت بر انبار کالاها، خطوط تولید، نظارت بر دستگاه ها و … به کار می برند.

تفاوت دوربین بولت با دوربین مداربسته دام

تفاوت دوربین بولت با دوربین مداربسته دام

دوربین های دام و بولت هر دو جزو بهترین و پرکاربردترین دوربین های مداربسته هستند که نزد مردم بسیار محبوب اند. اما هر دوی آن ها از جهاتی باهم تفاوت هایی دارند که با این توضیحات، شما طبق نیاز و سلیقه ای که دارید باید دوربین موردنیازتان را تهیه کنید. مهم ترین تفاوت این دوربین ها جنس بدنشان است؛ به طوری که دوربین های دام به نحوی طراحی شده اند که مناسب محیط های داخلی و زیرسقف باشد، درحالی که دوربین بولت برای محیط های خارجی بیشتر مناسب است. جنس بدنه نیز با یکدیگر تفاوت دارد که دوربین دام از جنس بدنه پلاستیک باکیفیت و دوربین بولت از فلز می باشد. علت این کارهم کارایی متفاوتی است که این دو دوربین مداربسته دارند.

خرید دوربین مداربسته

کاربرد دوربین بولت

اگر ملکی دارید که امنیت آن برای شما بسیار مهم است و نمی توانید به صورت 24 ساعته از آن جا مراقبت کنید، ما به شما خرید آنلاین دوربین مداربسته بولت را پیشنهاد می کنیم. زیرا این وسیله می تواند بدون حضور و مراقب شما تمامی تصاویر را با کیفیت بالا ثبت کرده و به دلیل مقاوم بودن آن می توانید در تمامی فضاهای باز بدون سرپوش، از آن بهره بگیرید. به طور کلی دوربین بولت معمولا از استاندارد IP66 و IP67 پشتیبانی کرده و در مقابل شرایط جوی نامساعد، مقاوم می باشند. این دوربین ها را اغلب بر روی دیوارهای بیرونی نصب می کنند؛ اما در زیر سقف نیز قابل نصب می باشند. نصب دوربین بولت بسیار آسان بوده و نسبت به سایر دوربین های مداربسته از پیچیدگی کمتری برخوردار هستند.

جهت خرید انواع دوربین مداربسته تحت شبکه با گارانتی و پشتیبانی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی سپنتا به آدرس www.sepantadp.com/shop مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۸۸۱۹۷۳۲۹ با کارشناسان فروش ما در ساعات اداری تماس حاصل نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.