قیمت دوربین مدار بسته [چه نکاتی در قیمت دوربین مداربسته تاثیر گذار است]

دوربین‌های مداربسته در این روزها نقش زیادی در تأمین امنیت منازل و محل کار افراد در سرتاسر جهان بر عهده دارند. نسبت به کاربردی که از این دوربین‌ها انتظار دارید، مدل‌های متفاوتی در بازار موجود است که می‌توانید با بررسی آن‌ها، به صورت حضوری یا اینترنتی محصول موردنظرتان را خریداری کنید. اما نکته مهمی که در خرید آن برای همه افراد مهم است، قیمت دوربین مدار بسته می‌باشد.

هزینه‌ای که می‌خواهید در قبال امنیت خودتان و خانواده‌تان خرج کنید، مطمئناً ارزش بیشتری برایتان خواهد داشت؛ اما دقت کنید نسبت به مدلی که مدنظر دارید، ممکن است رقم‌های متفاوتی در بازار وجود داشته باشد. به طور مثال اگر می‌خواهید یک دوربین با رزولوشن بالا خریداری کنید که تصاویر را کاملاً واضح ثبت کند، باید هزینه بیشتری را برای این محصول پرداخت نمایید. در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین مدل‌های دوربین مدار بسته با نازل‌ترین قیمت را معرفی کنیم.

چرا باید از دوربین مداربسته استفاده کنیم؟

شاید از خودتان بپرسید که چرا باید از دوربین‌های مداربسته استفاده کرد؟ جواب این سؤال ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد. امروزه به دلیل پایین بودن امنیت در سطح جامعه، تمامی افراد ترجیح می‌دهند تا در نبودشان، فردی از ملک شخصی و دارایی‌هایشان محافظت کند. دوربین مداربسته بهترین پیشنهاد برای تمامی افرادی است که نگران امنیت زندگی‌شان می‌باشند. پدر و مادری که پرستار بچه دارند و می‌خواهند بدانند که در نبودشان چه اتفاقی می افتد و آیا پرستار به خوبی از فرزندشان نگه داری می‌کند یا خیر، می‌توانند با خرید یک دوربین مداربسته با کیفیت، به تمامی این نگرانی‌ها خاتمه دهند.


بیشتر بخوانید: انواع دوربین مدار بسته


از جمله علت‌های دیگر تهیه این محصول، جلوگیری از دزدی است. به طوری که شما می‌توانید در هرجایی که مدنظر دارید دوربین را نصب کرده و با خیالی آسوده به رختخواب بروید. اما مهم‌تر از همه این است که دوربین مداربسته در اصفهان را از چه فروشگاهی و با چه قیمت و برندی تهیه کنید؟ با ما همراه شوید تا به تمامی این سؤالات پاسخ دهیم.

در حین خرید دوربین مداربسته باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید دوربین مداربسته ملاک‌های زیادی وجود دارد که باید به همه آن‌ها توجه کنید؛ همچنین قیمت این دوربین‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند؛ به طور مثال قیمت دوربین مداربسته صنعتی با خانگی متفاوت است. به طور کلی شما باید نسبت به هدفی که دارید، دوربین مداربسته را تهیه کنید. اما در کل شما باید هنگام خرید به 3 عامل مهم جهت تهیه دوربین مداربسته توجه کنید:

خرید دوربین مداربسته

لنز دوربین: نوع لنزی که انتخاب می‌کنید، به شما تصویری با همان کیفیت می‌دهد. اگر می‌خواهید که تصاویر با جزئیات دقیق‌تری مشخص باشند، باید از لنزی که قابلیت بزرگنمایی بیشتر دارد، استفاده کنید تا اطلاعات واضح‌تری را در اختیار شما قرار دهد. تنظیمات بالایی که در این بخش است، باعث می‌شود تا قابلیت رسیدن نور به سنسور تنظیم شود و وضوح تصاویر بالا برود.

انتخاب سنسور: برای انتخاب سنسور، باید دو نکته را مورد توجه قرار بدهید که اولی نوع سنسور و دوم اندازه آن است. به طور مثال سنسورهای CCD گران‌تر از CMOS هستند و تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا ثبت می‌کند.

وضوح خروجی:دقت کنید که هرچقدر دوربین تعداد پیکسل‌هایی که ثبت می‌کند بالاتر باشد، تصاویر نیز باکیفیت‌تر خواهند بود. بالاترین رزولوشنی که در دوربین‌های مداربسته وجود دارد، TVL 700 است. اما اغلب دوربین‌ها بین محدوده 300 تا 350 TVL هستند.

همه چیز درباره خرید دوربین مداربسته

همه چیز درباره خرید دوربین مداربسته

دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری به دسته های دوربین دام، بولت، صنعتی، مینیاتوری و.. تقسیم می شوند که هر کدام از این مدل ها کاربرد مختص خودشان را دارند. اگر به دنبال دوربینی هستید که در تمامی شرایط جوی افرادی را تحت نظر بگیرد، دوربین بولت برای شما مناسب تر است. زیرا این دوربین می تواند با تحمل تمامی شرایط آب و هوایی بهترین تصاویر را برایتان ثبت کند. دوربین های تحت شبکه امروزه از محبوبیت بالایی برخوردارند و آن هم به این دلیل است که کیفیت بالاتری داشته و در بستر شبکه امکان ارسال هم زمان نیز وجود دارد. علاوه بر این برای ذخیره سازی اطلاعات، دارای کارت حافظه نیز می باشد. فروشگاه سپنتا یکی از معتبر ترین برندهای موجود در بازار یعنی “اکسوم” را دارد که می توانید با مراجعه به این سایت و مطالعه ویژگی های منحصر به فرد این محصول درصدد تهیه آن با نازل ترین قیمت، اقدام کنید.

دوربین مداربسته صنعتی

در بازار ایران کدام یک از دوربین های مداربسته مناسب تر هستند؟

اگر یک سری به فروشگاه های دوربین مداربسته زده باشید، مشاهده نموده اید که انواع برندهای مختلف در بازار ایران موجود است که قیمت های متفاوتی دارند. انتخاب از بین این همه برندهای گوناگون به دلیل ویژگی های مختلف و البته قیمت های متغیر تا حد زیادی دشوار است. در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است و به همین دلیل می خواهیم به شما یک برند عالی معرفی کنیم.

در این روزها که ایران تحریم است و محصولات خارجی وارد نمی شود، برند اکسوم توانسته است با دسترسی به تکنولوژی برتر، انواع دوربین مداربسته ای را تهیه کند که دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشند. شما با خرید این محصول دیگر نگران از دست دادن دارایی هایتان نباشید. می توانید لیست قیمت دوربین مداربسته برند اکسوم را در سایت سپنتا مشاهده کنید.

جهت خرید انواع دوربین مداربسته تحت شبکه با گارانتی و پشتیبانی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی سپنتا به آدرس www.sepantadp.com/shop مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۸۸۱۹۷۳۲۹ با کارشناسان فروش ما در ساعات اداری تماس حاصل نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.