نصب گیت های کنترل تردد هوشمند سپنتا در ورزشگاه فولادشهر

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه داده پردازی سپنتا گیت‌های کنترل تردد هوشمند سپنتا در ورزشگاه فولادشهر نصب و آماده بهره برداری شد. این گیت‌ها که از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بهره برده است مجهز به ثبت چهره تماشاچیان در زمان ورود می‌باشد و جهت ورود و کنترل تردد تماشاگران به ورزشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از گیت‌های کنترل تردد هوشمند سپنتا جهت بازی حساس ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر رونمایی و مورد استفاده قرار گرفت.

به نقل از احمد قادری مدیر عامل شرکت توسعه داده پردازی سپنتا این گیت‌ها مجهز به سیستم کارتخوان هوشمند RFID جهت استفاده از کارت پرسنلی، قابلیت شناسایی افراد از طریق کد ملی، بررسی مجوز ورود به صورت آنلاین، همچنین دارای دوربین عکس برداری و ثبت تصاویر اشخاص می‌باشند و تمامی مراحل و اجزا آن توسط متخصصان داخلی طراحی و پیاده سازی شده است.

همچنین از دیگر امکانات این گیت می‌توان به قابلیت کنترل گیت از راه دور از طریق شبکه، نمایشگر LCD جهت نمایش مشخصات افراد، نمایشگر ماتریس LED و امکان ارتباط با سیستم‌های امنیتی در هنگام آتش سوزی و زلزله را نام برد.

این سامانه کنترل تردد ورزشگاهی دارای نرم افزار محلی نظارت بر فروش، سامانه تحت وب فروش بلیط می‌باشد.

گیت کنترل تردد هوشمند ورزشگاه

طراحی صف شکن و مقاوم در برابر ازدحام جمعیت و رعایت ملاحظات ایمنی و HSE از قابلیت‌های گیت استیل سپنتا می‌باشد.

یکی از امکانات مهم سامانه کنترل ورود به ورزشگاه سپنتا ارتباط با وب سایت فروش بلیط اینترنتی است. از مهم‌ترین قابلیت‌های این سامانه نرم افزاری می‌توان به اختصاص و مدیریت جایگاه به تیم میزبان یا میهمان و باز و بسته کردن جایگاه‌ها به تناسب تعداد تماشاچیان هر دو تیم به‌صورت لحظه‌ای در فرآیند فروش بلیط و ورود تماشاچیان به ورزشگاه اشاره کرد.

جنس بدنه گیت ایستاده تمام قد سپنتا از  استیل 304 و 316 ساخته شده است. همچنین جهت استحکام و مقاومت در برابر فشارهای وارده ناشی ازدحام جمعیت از قطعات فولادی تیپ MO40 و 20 عدد میله‌ی استیل تو پر  در طراحی و ساخت این گیت استفاده شده است.
جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه سامانه کنترل تردد ورزشگاهی شرکت توسعه داده پردازی سپنتا مراجعه کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.